1. ביצוע החלפה או ביטול עסקה

1.1. באחריותך לבדוק את המוצרים מיד עם קבלתם.
1.2. ביצוע החלפה ו/או ביטול עסקה יתאפשר בכפוף להוראות תקנון זה ובהתאם להוראות הדין החל בישראל.
1.3. החלפת פריט או פריטים מהעסקה תתאפשר בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה ובתנאי שאריזתו המקורית לא נפתחה ולא נעשה בו כל שימוש כמפורט בתקנון זה.
1.4. בהתאם לדין הינך זכאית לבטל את העסקה תוך 14 ימים מאישור ההזמנה או מקבלת המוצר, לפי המאוחר שבהם. במקרה כזה, יופחתו מן הזיכוי דמי ביטול בשיעור של 5% אך לא יותר מ- 100 ₪ וזאת לפי הדין בישראל. כן יופחתו מן הזיכוי תשלום בגין דמי משלוח, דמי טיפול והתשלום שלילית תחוייב בו על ידי חברת כרטיס האשראי בגין הביטול.
1.5.החלפת מוצר תתאפשר בתוך 14 ימים מיום רכישתו, בהצגת חשבונית, ובתנאי שהמוצר ארוז באריז.

1.6.החזר כספי יינתן בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע“א -2010, כנגד החזרת המוצר באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בגין מוצר שהמחיר ששולם בעדו עולה על 50 ₪.

1.7. החזר כספי יבוצע ככל הניתן במועד ביטול העסקה, או במועד הקרוב ביותר לכך, ולא יאוחר מ-7 ימי עסקים, ויעשה בהתאם לאופן התשלום.

1.8. NARS תהא רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

1.9.לא ניתן לבטל עסקה שנעשתה בכרטיס מגנטי נטען (גיפט כארד), תווי קניה ושובר מתנה.

1.10.בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל עסקה בהתאם לקבוע בסעיף 14ג(ג) בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, בכפוף להצגת תעודה מתאימה.

במקרה שתרצי לבטל את העסקה, תוכלי לפעול, בתוך המועדים המפורטים לעיל, באחת מן הדרכים הבאות:

א. באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת [email protected]
ב. באמצעות פניה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 03-9004731 שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9.00-16.00.
1.11. במקרה של החלפה ו/או ביטול העסקה עלייך להחזיר את המוצר שלם, באריזתו המקורית שלא נפתחה ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש ולצרף את חשבונית המס. פתיחת האריזה או נגיעה במוצר, או מריחה של המוצר בכל דרך שהיא נחשבת כשימוש ובמקרה זה לא יהיה ניתן לבצע החלפה או ביטול עסקה.
1.12. במקרה של החלפה או ביטול עסקה, החזרת המוצר לחברה הינה באחריותך ותתבצע באמצעות החזרה לאחת מחנויות המותג, או במסירת ההחזרה למחסני החברה בכתובת רחוב אגוז 5 א.ת. חבל מודיעין, בימים א'- ה', בין השעות 09:00 - 17:00, או באמצעות שירות שליח לאיסוף החזרה. עבור איסוף ע"י שליח ייגבה תשלום בסך של 20 ₪ מכרטיס האשראי עימו ביצעת את העסקה והסכום ינוכה מסכום ההחזר הכספי אשר יינתן לך.

2. מקרים בהם לא ניתן לקבל החזר כספי

2.1. לא ניתן לפצל החזרה של מוצרים שנרכשו בעסקאות משולבות בהן חלה הנחה מיוחדת ו/או מחיר מבצע. במקרה זה לא ניתן לבטל ולהחזיר חלק מהפריטים שנכללו בעסקה. יש באפשרותך לבחור אחת משתי האפשרויות הבאות: א. לבטל את כל העסקה המשולבת ולהחזיר את כל מה שרכשת במסגרתה. ב. לא לבטל את העסקה המשולבת.
2.2. במידה וקיבלת עם הזמנתך תיק מוצרים מתנה, או מוצרים במתנה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר גם את תיק המוצרים או המוצרים שקיבלת במתנה על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא תיק המוצרים או המוצרים שקיבלת במתנה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
2.3. במקרה של רכישה שבוצעה במחיר מבצע מיוחד ו/או חיסול קולקציה, תהיי זכאית לבטל את העסקה בתוך 7 ימים בלבד מאישור ההזמנה או מקבלת המוצר, לפי המאוחר מביניהם.
2.4. פתיחת האריזה או נגיעה במוצר, או מריחה של המוצר בכל דרך שהיא נחשבת כשימוש במוצר ובמקרה זה לא ניתן יהיה לבצע את ההחזרה ו/או ההחלפה ולא יינתן החזר כספי כלשהו.

אחריות למוצרים

האחריות למוצרים שנרכשו באתר הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 החל בישראל ובהתאם לתנאי תקנון זה.
 
כל הזכויות שמורות ללילית קמעונאות © 2021 powered by elad commerce