הזמנות

כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר ?

יש להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים הרצויים ולהוסיף אותם לסל הקניות.
ניתן לרכוש באתר כאורח, ללא רישום לאתר, או על ידי יצירת חשבון באמצעות הזנת הפרטים האישי.
לאחר השלמת התשלום יתקבל במייל אישור הזמנה עם סיכום ההזמנה הכולל: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי ההזמנה.
כמו כן יישלח מייל לאחר אריזתה ובעת העברתה לחברת השילוח.


האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

אנחנו זמינים בצ'אט הישיר באתר, בכתובת המייל [email protected] ובטלפון: 073-2861480.
בימים א׳ -ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00.


איך ניתן לדעת שההזמנה נקלטה במערכת?

 במידה וההזמנה התקבלה יישלח מייל אל הכתובת שהוזנה בעת ביצוע ההזמנה המודיע על אישור ההזמנה ועל מספרה.
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע את סטטוס ההזמנה בחשבונך באתר.
אל חשבונך האישי ניתן להגיע על לחיצה על אייקון 'התחברות' לאחר הקשת המייל והסיסמה, יש להקליק על
'החשבון שלי' ולבחור ב: 'ההזמנות שלי' , שם יופיע המידע המלא.


האם ניתן לבטל ההזמנה שבוצעה?

 ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.
אנחנו זמינים בצ'אט הישיר באתר, בכתובת המייל [email protected] ובטלפון: 073-2861480.
בימים א׳ -ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00.


האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח?


ניתן לשנות את שיטת המשלוח במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו.
. נשמח לעזור: אנחנו זמינים בצ'אט הישיר באתר, בכתובת
.073-2861480 :ובטלפון [email protected] המייל
בימים א׳ -ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00.


האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח?


במידה וטרם קיבלת הודעת שליח על תיאום הזמנה ניתן ליצור איתנו קשר לשינויים. אנחנו זמינים בצ'אט
.073-2861480 :ובטלפון [email protected] המייל בכתובת, באתר הישיר
במידה והתקבלה הודעה על תיאום המשלוח ניתן יהיה לשנות בלינק שסופק בהודעה ע"י חברת השילוח, את הכתובת למשלוח.

משלוחים

האם יש שינויים במערך המשלוחים בעקבות נגיף הקורונה ?

שירות המשלוחים עובד במתכונת רגילה ומלאה על מנת להביא את החבילות אל כל חלקי הארץ.
השליחים פועלים בהתאם להוראות משרד הבריאות על מנת להגן על עצמם ועליכן


מהן שיטות המשלוחים הקיימות?

קיימות שתי אפשרויות:
שליח עד הבית - השליח יגיע לביתך תוך 7-3 ימי עסקים, מיום ביצוע ההזמנה ובהזמנות שיתקבלו עד השעה
13:00 .ימי ההגעה תלויים במקום היישוב אליו מגיעה החבילה והאם מדובר ביישוב מקורב או מרוחק
ימי עסקים הינם ימים א-ה.
איסוף מחנות - איסוף עצמי של החבילה אפשרי בכל חנויות הרשת ובחינם. הבחירה בחנות הנוחה עבורך
תתאפשר בעמוד הקופה בעת ביצוע ההזמנה. עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תתקבל הודעת SMS ומייל 
המעדכנים שההזמנה הגיעה לחנות שנבחרה וממתינה לאיסוף.

כיצד ניתן להחזיר מוצרים?

החלפת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה. שימו לב כי אריזת המוצר לא נפתחה וכי לא
נעשה בו שימוש*.
לנוחיותך, קיימות שלוש אפשרויות:
חנויות הרשת - ניתן להחליף או להחזיר את המוצרים בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ. יש להגיע
יחד עם תעודת המשלוח שסופקה והפריט להחלפה. היה ובחרת בזיכוי כספי, הזיכוי לא יעשה בעת מעמד ההחזרה
אלא עד 3 ימי עסקים ע"י שירות הלקוחות.
שירות שליחויות – ניתן לתאם שליח אשר יבוא לאסוף את המוצרים, התיאום נעשה דרך שירות הלקוחות במייל
.073-2861480 בטלפון או [email protected]
החזרת המוצרים כרוכה בתשלום של 25 ₪ אשר יקוזזו מערך המוצר שהוחזר
מרכז הלוגיסטי של החברה – ניתן להחזיר את המוצרים אל מרכזה הלוגיסטי של החברה אשר נמצא ברחוב אגוז 5
אזור תעשיה חבל מודיעין. טרם ההגעה, כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולעדכן על הגעתכם.
במידה והחזרת את מלוא ההזמנה ובמידה וקיבלת עם הזמנתך תיק מוצרים מתנה ו/או דוגמיות– יש להחזירם על
מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא תיק המוצרים תזוכה בניכוי %20 משווי ההזמנה.

* נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך
לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר - שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי.

הטבות

האם ההטבות המוצעות באתר תקפוץ גם בחנויות ?

ההטבות המוצעות באתר רלוונטיות לאתר בלבד.
בחנות ניתן שירות מקיף ופרסונלי הכולל התאמת גוון אישית, התנסות במוצרים לימוד טכניקות ועוד
אלו שירותים שאיננו יכולים להעניק בחוויית קנייה אינטרנטית.

חיובים ותשלומים

האם ניתן לשלם בתשלומים ?
כן, בהחלט :

עד 200 ₪ - תשלום 1

 עד 400 ₪ -2 תשלומים

 עד 600 ₪ - 3 תשלומים

 עד 800 ₪ -4  תשלומים

 1000 ₪ ומעלה -  5 תשלומים

באלו אמצעים ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

כל הזכויות שמורות ללילית קמעונאות © 2021 powered by elad commerce